- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
11:16 Важливість самоусвідомлення та саморозвитку для майбутньої долі людини | |
Підлітковий вік – важливий етап формування особистості. Залежно від того, які цінності для підлітка стають важливими, формується особистість молодої людини в майбутньому. Тому велике значення має правильне керування підлітка, прищеплення йому базових морально – духовних цінностей, надання допомоги та підтримки у скрутні хвилини, визнання його як самостійної та унікальної особистості, яка заслуговує схвалення та повагу, постійне навчання життєвим компетентностям. Відомо, що характеру підлітка властива парадоксальність, наявність основних протиріч, характерних для цього віку. У підлітків надмірна активність може бути спрямована на ризиковані напрямки замість актуальних, некеровані веселощі змінюються пригніченістю, впевненість у собі переходить у сором’язливість та несміливість, егоїзм чергується з альтруїзмом, бажання спілкування змінюється замкнутістю, повним небажанням говорити про те, що є дійсно важливим тощо. Зміст підліткового періоду можна охарактеризувати як кризу самопізнання, подолавши яку, людина набуває «почуття індивідуальності». В цей час підліткам важливо пізнавати себе як особистість, як повноцінного члена суспільства, основним завданням якого, з одного боку, є не втратити свого «Я», спілкуючись серед людей, а з іншого – оптимально співіснувати з оточенням, розвиваючись і навчаючись щоденно. Учні гуртожитку Шосткинського ВПУ під час інтерактивних занять з практичним психологом А.Б. Приходько навчаються усвідомлювати свої життєві цілі та визначати свої ресурси, необхідні для їх досягнення; визначати перешкоди, які можуть завадити реалізації мети, оволодівають методами саморегуляції при стресових умовах, якими часто сповнене реальне життя. Навчаймося будувати свою життєву траєкторію, крок за кроком прямуючи до визначеної цілі. Навчаймося свідомо спрямовувати свої можливості та ресурси, які є навколо, на її досягнення!! Практичний психолог А.Б. Приходько
| |
Переглядів: 427 | Додав: ShchNV |