- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
09:50 ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ | |
В Шосткинському ВПУ пройшов Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, в рамках якого було проведено цикл тематичних превентивних занять, проаналізовано соціально – психологічні причини та передумови виникнення булінгу, розглянуто його види, ініціацію, перебіг, наслідки; особливості поведінки учасників булінгу. Практичний психолог закладу А.Б.Приходько, розглянувши емоційні стани жертви булера, привернула увагу учнів до питання складності емоцій і переживань постраждалої людини, важливості небайдужого ставлення до неї та своєчасної суттєвої допомоги. Актуальність теми булінгу на сьогодняшній день велика: значна частина дітей шкільного віку в тій чи іншій формі стають учасниками булінгу. Вони можуть бути жертвами, булерами або сторонніми спостерігачами. У той час коли більша частина дітей зустрічається з булінгом одноразово, близько 8% дітей є хронічними жертвами і піддаються булінгу декілька разів на тиждень, регулярно потерпають від насильства в навчальному закладі, стають об’єктом агресії і третирування. Які основні причини булінгу? Прояв булінгу в людській спільноті багато в чому грунтується на протиставленні «своїх» і «чужих» у боротьбі за різні ресурси, бажанні домінувати, на прояві виражених агресивних характерологічних рис. Діяльність, спрямована на профілактику і подолання булінгу, в навчальному закладі грунтується на принципах системності, відповідальності і чіткої позиції педагогічних працівників, послідовності і несуперечності. З метою формування в особи поваги до законів і норм моралі профілактична робота повинна бути цілісною і послідовною. Важливо, щоб учень постійно бачив педагога, дії і вчинки якого логічно випливають з його слів, а не суперечать їм. Важливо, щоб учнівська молодь постійно відчувала авторитет своїх педагогів, навчалася від них миролюбної поведінки, співпраці та взаємоповаги. Практичний психолог А.Б.Приходько
| |
Переглядів: 589 | Додав: ShchNV |