П`ятниця, 26.04.2024, 15:55
ЦЕНТР КАР'ЄРИ               АБІТУРІЄНТАМ               УЧНЯМ І БАТЬКАМ               ВИПУСКНИКАМ               НОВИНИ САЙТУ
Меню сайту
Статистика
Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Головна » 2019 » Вересень » 24 » ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ
09:50
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТИЖДЕНЬ З ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

В Шосткинському ВПУ пройшов  Всеукраїнський тиждень з протидії булінгу, в рамках якого було проведено цикл тематичних превентивних занять, проаналізовано соціально – психологічні причини  та передумови виникнення булінгу, розглянуто його види, ініціацію, перебіг, наслідки; особливості поведінки учасників булінгу. Практичний психолог закладу  А.Б.Приходько, розглянувши  емоційні стани жертви булера, привернула увагу учнів до питання складності емоцій і переживань постраждалої людини, важливості небайдужого ставлення до неї та своєчасної суттєвої допомоги.

Актуальність теми булінгу на сьогодняшній день велика: значна частина дітей шкільного віку в тій чи іншій формі стають учасниками булінгу. Вони можуть бути жертвами, булерами або сторонніми спостерігачами. У той час коли більша частина дітей зустрічається з булінгом одноразово, близько 8% дітей є хронічними жертвами і піддаються булінгу декілька разів на тиждень, регулярно потерпають від насильства в навчальному закладі, стають об’єктом агресії і третирування.

 Які основні причини булінгу? Прояв булінгу в людській спільноті багато в чому грунтується на протиставленні «своїх» і «чужих» у боротьбі за різні ресурси, бажанні домінувати, на прояві виражених агресивних характерологічних рис.

Діяльність, спрямована на профілактику і подолання булінгу, в навчальному закладі грунтується на принципах системності, відповідальності і чіткої позиції педагогічних працівників, послідовності і несуперечності. З метою формування в особи поваги до законів і норм моралі профілактична робота повинна бути цілісною і послідовною. Важливо, щоб учень постійно бачив педагога, дії і вчинки якого логічно випливають з його слів, а не суперечать їм.

Важливо, щоб учнівська молодь постійно відчувала авторитет своїх педагогів, навчалася від них миролюбної поведінки, співпраці та взаємоповаги.

Практичний психолог  А.Б.Приходько

Переглядів: 521 | Додав: ShchNV