Четвер, 21.11.2024, 12:14
ЦЕНТР КАР'ЄРИ               АБІТУРІЄНТАМ               УЧНЯМ І БАТЬКАМ               ВИПУСКНИКАМ               НОВИНИ САЙТУ
Меню сайту
Статистика
Пошук
Календар
«  Жовтень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Головна » 2020 » Жовтень » 28 » В НОГУ З ЧАСОМ
16:07
В НОГУ З ЧАСОМ

2020 – рік вірусів і життя «по-новому». Він вніс свої корективи в роботу закладів освіти не тільки Сумської області, а й усієї країни. Багатьом із нас довелося освоїти новітні технології дистанційного навчання. Ті, хто не знає роботи вчителя, напевно подумають, що вони пішли на відпочинок під час вимушеного карантину. Але ж ні. Протягом усього цього часу йшла та не зупиняється запекла підготовка до уроків «на відстані». Значний внесок у цій  роботі здійснює Школа ІТ-технологій НМЦ ПТО в Сумській області під керівництвом тьютора Ірини Смирнової.  Здобуваючи знання, які конче необхідні в реаліях сьогодення, педагогічні працівники безперервно підвищують свою кваліфікацію та самовдосконалюються.

ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» також не стоїть осторонь та докладає усіх зусиль для того, щоб навчальний процес був цікавим і доступним. Використовуються різноманітні платформи для он-лайн та оф-лайн спілкування з учнями та їх батьками: Viber, Skype,  Instagram, Messenger, Google classroom,  Zoom тощо.

Так 26 жовтня викладачем Наталією Шатських уже не вперше  було організовано та проведено урок зі здобувачами освіти в групі №02-20, які навчаються за професією «Кухар, кондитер», з предмета «Технологія приготування їжі з основами товарознавства» з теми «Технологія приготування напівфабрикатів із рибної котлетної маси» із використанням платформи Google Meet, яка дозволяє проводити зустрічі необмежений час, функціонує з досить невеликою оперативною пам’яттю і наразі є безкоштовною. Створивши акаунт Google, учні заходять на урок за посиланням.

На різних етапах уроку викладачем було використано різноманітні  інструменти, а саме: створена презентація навчальних матеріалів у Power Point; для перевірки та закріплення знань учнів підготовлені тести в Google forms; «хмару слів», виконану в додатку Word Art, для оголошення теми уроку; GIF, створену у додатку Giphy, для повідомлення завдань уроку; вправу «Знайди пару», створену в онлайн-сервісі Learning Apps; демонстрацію відеоролику з  YouTube  для завдання «Знайди помилку»; он-лайн дошки Linoit та Padlet для викладення нового матеріалу та зворотнього зв’зку з учнями.  До речі, всі завдання учні виконували в режимі он-лайн.

На уроці були присутні заступник директора з навчально-виробничої роботи Наталія Мигун та методист Олександр Романченко.

Отже, після проведення уроків у такому форматі, досягається основна мета дистанційного навчання - зворотній зв’язок з учнями; вирішуються такі задачі, як подання нового матеріалу, організація активної діяльності здобувачів освіти, проведення контролю знань, розміщення навчального матеріалу, повідомлення учнів і не тільки. Адже за відгуками учнів, вони задоволені саме такою формою проведення навчальних занять, бо відчувають себе не на віртуальному уроці, а в навчальній аудиторії; не сумують наодинці, а постійно спілкуються між собою та викладачем, досягаючи гарних результатів дистанційного навчання!

Переглядів: 340 | Додав: ShchNV