- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
15:21 Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес | |
Психолого-педагогічний семінар “Готовність педагогів до інноваційної діяльності: організаційно-психологічний аспект” В рамках постійно діючого семінару в ВПУ психолог закладу А.Б. Приходько провела чергове тренінгове заняття з викладачами спецдисциплін та майстрами, тематика якого пов'язана з новою методичною проблемою “Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес”. Професійне самовдосконалення розглядається сьогодні як специфічний вид професійної діяльності спеціалістів, як невід'ємний компонент їх підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, формування їхньої готовності до інноваційної діяльності. Носіями педагогічних інновацій виступають творчі особистості, які здатні до рефлексії, саморозвитку, самоактуалізації, професійного самовдосконалення. Професійне самовдосконалення здійснюється у двох взаємопов'язаних формах. Самовиховання - цілеспрямована діяльність людини щодо систематичного формування та розвитку в собі позитивних і усунення негативних якостей особистості, у відповідності до усвідомлених потреб, відповідно соціальним вимогам і особистісній стратегії розвитку. Самоосвіта - оновлення і вдосконалення наявних у спеціаліста знань, умінь і навичок з метою досягнення бажаного рівня професійної компетентності. В професійній діяльності педагога є дві сторони: об'єктивна (методи і прийоми роботи) й особистісна (те, як спеціаліст, залежно від особистісних рис і здібностей, використовує ці методи й прийоми). Специфіка педагогічної діяльності ставить перед спеціалістом низку вимог до особистості педагога, що визначається як професійно значущі особистісні риси. Останні характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, суттєво впливають на результат діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога. В ході тренінгового заняття педагоги відпрацювали домінантні, периферійні, негативні та професійно недопустимі риси. Також було розглянуто типи комбінацій особистісних рис, мотивів, спрямованості, при якому педагогічна діяльність педагога низькопродуктивна. Отримані знання допоможуть педагогу самостійно діагностувати себе на предмет визначення рівня професійно значущих особистісних рис, рівня їх сформованості на тому чи іншому етапі професійного становлення, визначити шляхи та засоби подальшого розвитку позитивних рис та викорінення негативних. Робота педагога над особистісним потенціалом є необхідною умовою для забезпечення успіху в навчально-виховному процесі.
| |
Переглядів: 603 | Додав: ShchNV |