- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
11:08 УЧАСТЬ ШОСТКИСЬКОГО ВПУ У ВЕРНІСАЖІ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ | |
Відповідно до плану Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області 22 квітня 2021 року відбувся вернісаж педагогічних ідей «Формування мовленнєвої компетенції учнів засобами інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови», до якого долучилися викладачі нашого навчального закладу Роговець О. Г. та Остапчук С. М. У форматі онлайн-спілкування впродовж шести годин викладачі іноземної мови різних навчальних закладів, як загальноосвітніх, так і закладів профтехосвіти, ділилися своїми кращими ідеями по вдосконаленню навчального процесу, фокусуючи увагу на новому виклику сьогодення – організації змішаного і дистанційного навчання в умовах пандемії. Роговець О. Г. виступила з доповіддю на тему «Вдосконалення навички аудіювання як складової діяльності у формуванні мовленнєвої компетенції учнів на уроках іноземної мови в умовах дистанційного навчання». Мета виступу викладача полягала в тому, щоб поділитися власним досвідом організації роботи по формуванню навички аудіювання засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Педагог навела приклади практичних і зручних завдань, які можна створювати за допомогою Google Forms — програмного забезпечення для адміністрування опитування, використовуючи матеріали таких потужних ресурсів для вивчення іноземної мови, як сайти LearnEnglish | British Council та LearnEnglish Teens | British Council, Підсумки заходу показали, що всі учасники, а їх налічувалося понад два десятка, залишилися задоволеними таким форматом педагогічного обміну. Скарбнички викладачів поповнилися цікавими ідеями організації роботи з учнями на уроці і в позаурочний час. Ентузіазм і творчий підхід до справи викладачів ПТНЗ був відзначений методистами і колегами із загальноосвітніх шкіл, а це означає, що у нас є, чим дивувати!
| |
Переглядів: 319 | Додав: ShchNV |