- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
14:38 SMART-освіта: ресурси та перспективи | |
Трансформація контенту сучасної освіти є підґрунтям для всебічного розвитку людського потенціалу, фундаментом для підготовки фахівців європейського рівня. 7 грудня 2018 року педагогічні працівники Шосткинського ВПУ Щасна Н.В., Остапчук С.М. та Роговець О.Г. взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-методичній конференції «SMART-освіта: ресурси та перспективи», яка проходила на базі Київського національного торговельно-економічного університету. Програма конференції включала майстер-класи та пленарне засідання. Майстер клас на тему «Мови: вивчати чи засвоювати?» провів Віталій Зубков, заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти, автор освітнього проекту України Lingva.Skills. До всім добре відомого висловлювання «іноземній мові не можна навчити, її можна вивчити», яке підкреслює важливе значення внутрішньої мотивації людини щодо опанування іноземної мови, додається ще одне ствердження «мову треба не вивчати, а засвоювати». Саме на цьому наголошує поліглот і психолінгвіст та пропонує альтернативний online-курс «засвоєння» англійської мови, який можуть пройти всі бажаючі безкоштовно, перейшовши за посиланням https://lingva.ua/. Психолог, бізнес-тренер та фасилітатор (людина, яка забезпечує успішну групову комунікацію), директор агентства нестандартних комунікацій «S Promo» Надія Копаниця в своєму майстер-класі на тему «Школа фасилітації: основні підходи до групової роботи» показала принципи організації процесу колективного розв'язання проблем у групі, які дозволяють ефективно організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін, виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу. Відкриваючи конференцію, заступник міністра освіти і науки України Роман Греба наголосив на важливості та значенні такого заходу в умовах цифрової трансформації освіти; розкрив перспективи співпраці МОНУ з провідними світовими компаніями з метою створення спільних інноваційних проектів на базі провідних університетів. В ході пленарного засідання з доповіддю на тему "Діджитал-технології в освіті" виступила Марина Данильченко, керівник відділу розвитку персоналу Linkos, розробника програмних продуктів: M.E.Doc, COTA, FlyDoc, ISpro та ін. Андрій Москальов, CEO Integrated Technology Laboratory LLC - Intela, USA/Canada, представляючи свої розробки, зазначив про доцільність та подальші перспективи глобалізації ринку електронного навчання, зокрема, про важливість відкритості, доступності та безкоштовного доступу освітнього контенту широкій аудиторії споживачів; реальності та перспективності застосування штучного інтелекту в усіх сферах освіти. Про виклики та перспективи цифрової трансформації світу та України розповіла Катерина Ходгсон, CEO HUB 4.0, провідний науковий співробітник Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України. Була представлена аналітика щодо зміни структури переліку професій в найближчій та віддаленій перспективі. Керівник освітніх програм Майкрософт Україна, Максим Волинець, розповів учасникам конференції про цифрову трансформацію робочого простору в сучасних умовах, новаціях компанії в реалізації освітніх проектів. Цікавою була й доповідь професора кафедри програмної інженерії та кібербезпеки КНТЕУ Валерія Пашоріна «Стеганографічні методи захисту документів», яка розкривала інтерпретацію стародавньої практики в умовах сучасного світу з використанням цифрових засобів. Наприкінці конференції заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти, керуючий директор Lingva.ua, координатор SkillsAcademy Марія Богуслав розповіла про те, як навички володіння англійською мовою впливають на конкурентоспроможність фахівця в різних сферах діяльності, і як раціонально їх розвивати через електронні засоби навчання. Червоною лінією в усіх виступах проходить ідея глобалізації цифрових технологій та штучного інтелекту (AI – Artificial Intelligence) не тільки в освіті, але й в буденному житті. Отже, вміння людини швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити і реагувати на зміни, підлаштовуватися до нових умов життя є ключовими.
| |
Переглядів: 720 | Додав: ShchNV |