- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
16:24 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ «ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА» | |
28 жовтня 2015 року в Шосткинському ВПУ відбувся черговий семінар-практикум для майстрів і викладачів спецдисциплін за темою «Тайм-менеджмент», який провела практичний психолог закладу Приходько А.Б. Попередні заняття були присвячені тематиці педагогічного спілкування та емоційного інтелекту, що необхідно для продуктивного простору в організації праці педагога. Для ефективної професійної діяльності є дуже важливим раціональне використання робочого часу, усвідомлення значення його правильного розподілу та практичні навички і вміння управління часом. Під час роботи в групах педагоги з’ясовували особливості використання часу по 4-м секторам матриці тайм-менеджменту: сектору криз, сектору привида криз, сектору якості та сектору деградації. Практичний психолог надала інформацію щодо наслідків і результатів нераціонального використання часу відповідно секторів; учасники груп проаналізували оптимальне співвідношення витрачання часу на певні справи. В ході групової роботи педагогів, аналізу і обговорення запропонованої психологом інформації та життєвих прикладів учасники здобули нові знання, вміння та навички для самоефективності і успішного самоздійснення.
| |
Переглядів: 672 | Додав: ShchNV |