- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
14:57 ОХОРОНА ПРАЦІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ | |
Відповідно до Плану роботи ДПТНЗ "Шосткинське вище професійне училище" на 2019-2020 н. р. квітень визначено як період проведення щорічного Місячника з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Зважаючи на ситуацію, що склалася у зв'язку з пандемією COVID-19, керівництво закладу на чолі з директором Олександром Гурбою прийняло рішення про проведення Місячника, адаптованого до карантинних умов. Служба охорони праці отримала завдання розробити та організувати заходи організаційного та виховного характеру з використанням дистанційних форм та методів, забезпечивши при цьому безконтактний збір, обробку, презентацію підсумків роботи. І варто зазначити, колектив училища відмінно впорався з поставленими завданнями. Класні керівники, майстри виробничого навчання закріплених груп розробили та провели у дистанційному режимі виховні заходи з тематики: "Вірусна інфекція. Міфи та реальність", "Пожежна безпека. Засоби пожежогасіння". Реалізувати ці заходи вдалося завдяки можливості працювати зі здобувачами освіти в режимі віддаленого доступу: особисті блоги педагогів, Google Classroom та інші платформи. Інформація подавалася в оригінальній і цікавій формі з використанням інтерактивних технологій online або offline. Важливим елементом у педагогіці є рефлексія (учнів). Цей етап також був врахований: учні висловлювали свої думки, відповідали на поставлені питання, з легкістю брали участь у колективному обговоренні та аналізі поданого матеріалу. Інструментарієм цього процесу стали: а) поля для коментарів учасників заходу, б) блоги, в) онлайн платформи для спільної роботи ZOOM та інші, г) сервіс Гугл-Клас, д) відеохостинг YouTube та ін. Працівники, відповідальні за навчальні (навчально-виробничі) приміщення, розробили та реалізували заходи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закріплених кабінетах, майстернях, лабораторіях тощо. Зокрема, були перевірені засоби захисту, наявність і стан оперативних написів, відповідність санітарно-гігієнічних умов діючим нормам, стан Куточків охорони праці та безпеки життєдіяльності, вміст аптечок і строки придатності медичних засобів та багато іншого. Слід зазначити, що всі дії працівників супроводжувалися обов'язковим дотриманням заходів з недопущення зараження та поширення вірусної інфекції: обов'язковий масковий режим, використання дезінфікуючих та мийних засобів, дотримання безпечної відстані, поодинокий режим відвідувань закріплених приміщень – за потребою. Охорона праці не може бути формальною. А беручи до уваги складність та нагальність питань безпеки життєдіяльності (пожежна безпека, реагування та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій), служба охорони праці училища з особливою увагою підійшла до організації періодичної перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності. Для реалізації засад безконтактного обміну (даними) в умовах карантину демонстрували свої знання працівники в режимі online або offline, за консультативної підтримки Служби охорони праці закладу. Для цього інженером Служби Андрієм Никлонським було використано пакет тестових завдань (тести), що відповідають займаній посаді (спеціальності) того, кого перевіряють. Ці тести були розміщені у віртуальному сховищі Google Drive (Google Диск) та наданий доступ до них за посиланням. Використовуючи зазначений механізм перевірки знань, Шосткинське вище професійне училище дотрималося п. 5 Розділ ІІ Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах, підпорядкованих Міністерству освіти і науки України. Результати тестів у вигляді згенерованого програмою готового файлу з розширенням rtf. Користувачі надсилали на електронну пошту або з використанням технологій Viber (Вайбер), соц. мережі Facebook (Фейсбук), мобільного зв'язку. Отже, навіть в умовах карантину колектив Шосткинського вищого професійного училища гідно представив роботу по укріпленню та вдосконаленню Системи управління охороною праці в навчальному закладі. Будь як МИ, будь разом з НАМИ! Андрій Никлонський, | |
Переглядів: 605 | Додав: ShchNV |