Меню сайту
Статистика
Пошук
Архів записів
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
Головна » 2022 Січень 21 » Обговорення актуальних питань на засіданні циклової комісії викладачів загальноосвітньої підготовки
14:13 Обговорення актуальних питань на засіданні циклової комісії викладачів загальноосвітньої підготовки | |
У січні 2022 року у ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» відбулося засідання циклової комісії викладачів загальноосвітньої підготовки. В ході засідання голова ЦК Ольга Зубова довела до відома присутніх про реалізацію єдиної методичної проблеми закладу «Проєктні технології як один з методів діджиталізації освітнього процесу» на підготовчо-аналітичному етапі. Обговорено актуальні питання проведення процедури внутрішнього моніторингу якості освіти в закладі. Методистом Тамарою Ануфрієвою була приділена увага самоосвіті викладачів та інтернет-платформам, на яких можна розвинути необхідні компетентності.
| |
Переглядів: 209 | Додав: ShchNV |