- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
09:36 ОБДАРОВАНІ ДІТИ – МАЙБУТНЄ НАЦІЇ | |
Участь у методологічному семінарі З метою визначення наукових основ і практичних способів розв’язання проблем виявлення, діагностики, розвитку, підтримки та супроводу обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі; обміну досвідом практичної роботи з обдарованими дітьми та молоддю 18–20 листопада 2021 року року відбувся методологічний семінар «Розвиток обдарованої особистості: світовий і вітчизняний контексти» за підтримки Національної академії педагогічних наук України, відділення загальної середньої освіти, інституту обдарованої дитини. Наукова тематика семінару:
З доповідями виступили вчені – науковці, філософи, психологи, педагоги, політологи, а також практики освіти. Обговорення такої важливої проблеми, як обдарова особистість, тривало не формально, а навпаки – дуже зацікавлено, щиро, емоційно. Виголошені доповіді викликали зацікавлення й продуктивне обговорення проблематики семінару. На зв’язку були Канада, Київ, Львів, Вінниця, Харків, Шостка, Суми, Херсон, Луцьк, Запоріжжя та ін. До обговорення актуальних проблем розвитку творчих здібностей та обдарованості дітей долучилося і Шосткинське вище професійне училище. Заступник директора з НВР Наталія Скомороха виступила з доповіддю «Створення умов для виявлення обдарованих учнів і подальшого розвитку їхніх творчих здібностей у закладах ПТО», де поділилася досвідом роботи, як саме організовується робота з такою категорією здобувачів освіти у Шосткинському ВПУ. Слід зазначити, що Шосткинське ВПУ було єдине з Сумської області із закладів ЗП(ПТ)О, хто брав участь у роботі семінару такого масштабу. До речі, наш заклад не вперше бере участь у заходах, організованих Національною академією педагогічних наук та інститутом обдарованої дитини, дякуємо за плідну співпрацю.
| |
Переглядів: 255 | Додав: ShchNV |