- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
08:29 Нові стандарти професійної (професійно-технічної) освіти – нові підходи до формування змісту робочих програм | |
Відповідно до стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу змінився алгоритм роботи щодо формування змісту робочих начальних та освітніх програм. Саме це стало темою вебінару «Формування змісту підготовки кваліфікованих робітників відповідно до стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу» за участю викладачів професійно-теоретичної підготовки та майстрів виробничого навчання за професіями харчових технологій та ресторанного сервісу 22 закладів професійної освіти Сумщини, що відбувся 12 травня 2020 року. Самойленко Н.Ю., директор НМЦ ПТО у Сумській області привітала учасників вебінару, а Темченко О.В., методист НМЦ ПТО у Сумській області, розповіла про методичний супровід упровадження стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу, удосконалення матеріально-технічної бази професій сфери харчових технологій та ресторанного сервісу. Також Олена Всеволодівна наголосила на важливість використання інформаційно-методичних ресурсів в умовах дистанційного навчання. Смирнова І.О., методист НМЦ ПТО у Сумській області , провела заняття з теми «Перевернутий клас – ефективна модель дистанційного навчання». Майстер виробничого навчання Шосткинського вищого професійного училища Антоневич С.В. поділилась з учасниками практичним досвідом і продемонструвала можливості використання власного блогу як засобу комунікацій з учнями. Під час виступу Світлана Володимирівна наголосила про важливість якісної дистанційної роботи з учнями під час карантину, презентувала власні напрацювання в цьому питанні, а також продемонструвала організацію виробничого навчання з використанням дистанційних технологій. Антоневич С.В. наголосила, що на період карантину всі майстри і викладачі Шосткинського вищого професійного училища активно працюють з учнями на сторінках свої блогів та в Google Classroom. В кінці виступу Світлана АНТОНЕВИЧ подякувала Навчально-методичному центру за методичну підтримку щодо формування змісту підготовки кваліфікованих робітників. Всі учаснику вебінару отримали практичні поради щодо організації подальшої дистанційної роботи в умовах карантину, а доповідачі - сертифікати за участь.
| |
Переглядів: 332 | Додав: ShchNV |