- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
12:16 «НІ» - агресивності! + Відео | |
Згідно плану заходів щодо проведення щорічної акції «16 днів проти насильства» у Шосткинському вищому професійному училищі проходять превентивні заходи, об’єднані спільною назвою «НІ» – агресивності!». Практичний психолог Анжела Приходько і соціальний педагог Тетяна Лавриненко провели тренінгові заняття, метою яких було навчати учнів конструктивним формам поведінки та основам комунікації, формувати навички запобігання бар’єрів, що заважають продуктивній взаємодії; розвивати емпатію і способи адекватного сприйняття себе та інших людей, навички встановлення контактів, толерантних взаємовідносин з оточуючими.
В ході інтерактивних вправ учні з’ясовували характерні ознаки такої форми поведінки як агресія, особливості агресивності як емоційного стану. Підлітки мали змогу самостійно проаналізувати твердження, що агресивність є одним із чинників, який негативно впливає на адаптацію, розвиток, репутацію людини в колективі, в соціальному оточенні взагалі.
Під час тренінгових вправ учні набували навички позитивної групової взаємодії, опановували прийоми подолання негативних поведінкових проявів, допомагали один одному користуватись навичками ефективного спілкування. В рамках проведення тематичних заходів було забезпечено трансляцію відеороліку «Ми – проти насильства», рекомендованого Національною соціальною сервісною службою України з метою привернення уваги до проблеми вчинення насильства у будь-яких проявах.
| |
Переглядів: 432 | Додав: ShchNV |