- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
15:02 МІЙ РІДНИЙ КРАЙ – МОЯ ІСТОРІЯ ЖИВА! + Відео | |
В умовах становлення українського громадянського суспільства, перед історичною освітою постає завдання запропонувати підростаючому поколінню не лише сукупність знань, але й сприяти формуванню його національної свідомості, почуття гордості за власний народ і державу, бажання сприймати ідеї гуманізму та загальнолюдських цінностей. З цією метою в навчальних закладах пропонується вивчення додаткових тем в рамках факультативних занять. Так, в ДПТНЗ «Шосткинське ВПУ», кожного року з приходом першокурсників, поповнюються ряди знавців історії, які на додаткових заняттях вчаться аналізувати, порівнювати, зіставляти, робити власні висновки. В нашому закладі склалась злагоджена команда «істориків», які самі підбирають цікаву тему для дослідження, самі розподіляють ролі в команді, самі роблять висновки. Під час вивчення теми проєкту на основі історичних фактів члени команди відстоюють власні погляди на ту чи іншу проблему, узагальнюють та критично оцінюють діяльність історичних постатей, спираючись на набуті знаття. Активними «дослідниками» є учні груп 01-19, 04-19, 03-21, 01-21 під керівництвом голови учнівського самоврядування Парнюк Аліни, яка відіграє головну роль в дослідженнях та оформленнях результатів робіт.
Багато уваги приділяється вивченню теми рідного краю, для цього організовуються екскурсії до музеїв, зустрічі з цікавими людьми, подорожі. Прикладом такої роботи є творчі роботи учнів, мультимедійні проєкти. Так, кожного року наш навчальний заклад бере участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості та Всеукраїнському конкурсі “Врятувати від забуття”. І цей рік не виняток. Мультимедійні проєкти Всеукраїнського конкурсу “Врятувати від забуття”:
Сам процес дослідження, в який залучені здобувачі освіти, та результат роботи дають учням не тільки певні знання, але й сприяють розвитку їх внутрішнього світу, формують правильну реакцію на загальнолюдські цінності і негативне ставлення до будь-яких проявів нетерпимості – національної, релігійної, культурної та підвищують інтерес молоді до української історії, т.ч. до рідного краю, збереження і відновлення національної пам’яті. Викладач історії Онопрієнко Л.М. | |
Переглядів: 314 | Додав: ShchNV |