- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
14:53 Кроки до самовдосконалення особистості | |
Світ підлітка – світ складний, суперечливий, імпульсивний. Намагання підлітка оцінити себе породжує в ного підвищену чутливість до зовнішнього оцінювання. Посилюється вплив почуттів на поведінку підлітка, на ставлення до близьких, спілкування з іншими людьми. У цей період на зміну навіюваності (емоційного настрою, ставлення) приходить формування сили волі. Підліток вчиться контролювати власні емоції та почуття, хоча йому не завжди вдається поєднати слово і діло, розум і почуття. Стимулювати особистісне зростання, соціальний розвиток допомагає тренінг спілкування з учнями гуртожитку Шосткинського ВПУ, який проводить практичний психолог А.Б. Приходько. Тренінгові вправи дозволяють розвивати навички ефективної взаємодії, розвивати вміння адекватно виражати свої почуття і розуміти виявлення почуттів інших людей, підвищувати рівень рефлексивності, створювати мотивацію для подальшого саморозвитку учасників. Особливе значення для підлітка має набуття моральних знань. Думка про те, що етична грамотність приходить сама, із життєвим досвідом, - шкідлива й ілюзорна. Формування моральної основи – процес довготривалий і глибокий, він є головною умовою позитивного розвитку людини. Такі моральні якості, як милосердя, чесність, працьовитість, взаємодопомога, дружба, миролюбність, є важливими стимулами вчинків, дій. Такі риси, як цілеспрямованість, самоконтроль, самодисципліна, утримують людину від протиправних, руйнівних дій. Саморозвиток і самовиховання повинні супроводжувати людину все життя, поєднуючись у одне поняття – самовдосконалення. «Стань собі другом і ніколи не будеш самотнім», – говорить народна мудрість. Людина самокритична, здатна зважувати свої судження і вчинки сама бачить свої вади. І це – важлива передумова самовдосконалення. Є дуже важливим, що являє собою кожна людина і її внутрішній світ. Від цього залежить якість життя в нашій соціальній площині, наявність або відсутність справжніх почуттів та продуктивної праці на благо суспільству. Практичний психолог А.Б. Приходько
| |
Переглядів: 465 | Додав: ShchNV |