- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
15:00 Як протистояти тиску? Як сказати «ні»? | |
В рамках акції «16 днів проти насильства» в гуртожитку «Шосткинського ВПУ» відбулося тренінгове заняття «Як протистояти тиску / як сказати "ні"», який провела практичний психолог А.Б. Приходько. Метою заняття було сприяння формуванню вміння підлітків приймати відповідальні рішення. Завдання полягало у визначенні та аналізі сутності понять «тиск» та «вплив», з’ ясуванні їх джерел; усвідомленні власних цінностей як однієї з найміцніших запорук протидії тиску. У кожної людини в житті є цінності, і якщо людина нехтує ними, то втрачає частинку унікального себе. В основі всіх дій та рішень повинні бути самоповага та гідність, в реальному житті все набагато складніше. Життя не може убезпечити людину від зустрічі зі складнохарактерними людьми, психічно проблемними, озлобленими тощо. В будь якому випадку підліткам потрібна обізнаність. В ході інтерактивних вправ учні з’ ясовували такі джерела зовнішнього тиску як шантаж, примус, використання залежного становища людини, авторитетність тощо. Важливо заохочувати підлітків називати та аналізувати різноманітні джерела, які можуть чинити зовні тиск на людину. Увага учасників зверталась насамперед на ризики прийняття пропозицій. Було зазначено, що кожен із нас несе відповідальність за свої рішення, прийняття яких неможливе без володіння актуальною інформацією, розуміння тих чи інших ризиків, встановлення власних моральних кордонів. Часткою цього процесу є вміння навчитися говорити «ні». Визнавши свої моральні кордони, треба навчитися чітко роз’яснювати їх оточуючим. Отримана інформація та досвід сприятимуть підвищенню життєвих компетентностей учнів закладу, підвищенню їх адаптаційного потенціалу.
| |
Переглядів: 558 | Додав: ShchNV |