- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Квітень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Липень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Серпень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Березень
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Липень
- 2019 Серпень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Червень
- 2020 Липень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Травень
- 2021 Червень
- 2021 Липень
- 2021 Серпень
- 2021 Вересень
- 2021 Жовтень
- 2021 Листопад
- 2021 Грудень
- 2022 Січень
- 2022 Лютий
- 2022 Червень
12:00 Емоції як чинник спілкування | |
Емоції відіграють велику роль у житті кожної людини. Ми радіємо, захоплюємося, сумуємо, тужимо, гніваємося, хвилюємося або веселимося – все це прояви емоцій. Емоції можна «відчувати», тобто ми можемо описати, що відбувається з нашим тілом, коли у нас виникають сильні почуття (можна почервоніти, відчути, що «перехопило подих», відчути порожнечу в душі тощо. Емоції не бувають погані або гарні – це частина нас самих. Вони впливають на наші вчинки, поведінку, діяльність. Одна людина, переживаючи тривогу і занепокоєння з приводу майбутньої важливої справи, зможе зорієнтуватися й отримає гарний результат. Інша, навпаки, через хвилювання і дезадаптацію може забути загальновідомі елементарні речі. Тому вміти керувати емоційними станами дуже важливо. Поряд з емоційними реакціями і станами існують емоційні стосунки між людьми. Їх зазвичай називають почуттями. Емоційні стосунки завжди спрямовані на конкретну особу. Любов, дружба, ворожнеча, ревнощі, заздрість – усе це приклади емоційних взаємин, що можуть виникати між людьми. Почуття людини супроводжуються виразними рухами, які налаштовують людей на певний стиль спілкування зі співрозмовником, створюють атмосферу взаємних контактів. Мовні інтонації, голосові реакції, мімічні вияви – це найтонший інструмент спілкування. Наприклад, посмішка може бути щирою або стриманою, натягнутою, штучною, сумною, саркастичною тощо. Розуміти свій емоційний стан – це перша складова емоційного інтелекту. Розуміючи свої почуття, людина здатна їх контролювати та спрямовувати у корисне русло. Інтерес до своєї особистості – важлива вікова особливість юнацтва. Учні гуртожитку Шосткинського ВПУ разом з практичним психологом А.Б.Приходько в ході інтерактивних вправ навчаються будувати свої стосунки з однолітками та дорослими, покращувати свій емоційний інтелект. Навчаймося спілкуванню, щоб мати можливість продуктивно працювати і бути щасливими!! Практичний психолог А.Б. Приходько
| |
Переглядів: 439 | Додав: ShchNV |