Вівторок, 25.04.2017, 05:53


АБІТУРІЄНТАМ          УЧНЯМ І БАТЬКАМ          ВИПУСКНИКАМ          НОВИНИ САЙТУ

СЕКРЕТАР КЕРІВНИКА
(організації, підприємства, установи)

Важко уявити собі промислове підприємство, державну установу, приватну фірму без секретаря. Саме через нього відбувається перше знайомство з організацією, складається певне враження. Тож недарма, жартуючи іноді,  секретаря називають “другим директором”.

Від нього багато в чому залежить, як розпочне свій робочий день керівник. Від поведінки секретаря залежить престиж фірми, в якій він працює, з рештою, настрій партнерів і клієнтів фірми, установи, організації. Секретар – це помічник, який основну роботу з документами бере на себе, даючи змогу керівникові творчо працювати в суто виробничому плані.

Кожний керівник хотів би бачити біля себе ідеального секретаря, якому властиві багато чеснот: надійність, ретельність, висока працездатність, комунікабельність, вміння уникати конфліктів, зберігати в таємниці конфіденціальні відомості і, звичайно, планувати й організовувати виконання доручень.

Секретар завжди має ретельно та продумано виконувати свої обов’язки. Спокійно, розсудливо, неквапливо, достойно вирішувати питання у межах своєї компетенції, відчувати „нюанси” справи, що дає змогу без суттєвих втрат виходити із важких ситуацій. Секретер завжди на виду та в курсі багатьох питань. Секретар – надзвичайно актуальна сучасна професія, яка належить до обслуговуючих.

Специфіка секретарської служби полягає в операціях з документами і чисельних контактах з людьми, як безпосередніх, так і по телефону, телетайпу, з допомогою листування. Здебільшого ці функції доводиться здійснювати паралельно з виконанням доручень, інших, не пов’язаних між собою, робіт.

У секретаря також повинен бути імідж. Під ним у даному випадку мається на увазі охайність, привабливий вигляд, відповідна поведінка в будь-якій ситуації, високопрофесійний стиль роботи з документами і спілкування з людьми. До того ж порядок на робочому місці і в допоміжних технічних засобах, розбірлива, грамотна і тактовна мова, відчуття власного часу і часу інших, доброзичливе ставлення до людей, приємна посмішка на обличчі, добрий настрій і, як основа всього, - вболівання за авторитет установи, в якій він працює.