Понеділок, 18.12.2017, 14:02


АБІТУРІЄНТАМ          УЧНЯМ І БАТЬКАМ          ВИПУСКНИКАМ          НОВИНИ САЙТУ
Пошук
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Головна » 2016 » Листопад » 7 » Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес
15:21
Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес

Психолого-педагогічний семінар “Готовність педагогів до інноваційної діяльності: організаційно-психологічний аспект”

В рамках постійно діючого семінару в ВПУ психолог закладу А.Б. Приходько провела чергове тренінгове заняття з викладачами спецдисциплін та майстрами, тематика якого пов'язана з новою методичною проблемою “Упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес”.

Професійне самовдосконалення розглядається сьогодні як специфічний вид професійної діяльності спеціалістів, як невід'ємний компонент їх підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, формування їхньої готовності до інноваційної діяльності.

Носіями педагогічних інновацій виступають творчі особистості, які здатні до рефлексії, саморозвитку, самоактуалізації, професійного самовдосконалення. Професійне самовдосконалення  здійснюється у двох взаємопов'язаних формах. Самовиховання - цілеспрямована діяльність людини щодо систематичного формування та розвитку в собі позитивних і усунення негативних якостей особистості, у відповідності до усвідомлених потреб, відповідно соціальним вимогам і особистісній стратегії розвитку. Самоосвіта - оновлення і вдосконалення  наявних у спеціаліста знань, умінь і навичок з метою досягнення бажаного рівня професійної компетентності.

В професійній діяльності педагога є дві сторони: об'єктивна (методи і прийоми роботи) й особистісна (те, як спеціаліст, залежно від особистісних рис і здібностей, використовує ці методи й прийоми). Специфіка педагогічної діяльності ставить перед спеціалістом низку вимог  до особистості  педагога, що визначається як професійно значущі особистісні риси. Останні характеризують інтелектуальну й емоційно-вольову сторони особистості, суттєво впливають на результат діяльності й визначають індивідуальний стиль педагога.

В ході тренінгового заняття педагоги відпрацювали домінантні, периферійні, негативні та професійно недопустимі риси. Також було розглянуто типи комбінацій особистісних рис, мотивів, спрямованості, при якому педагогічна діяльність педагога низькопродуктивна.

Отримані знання допоможуть педагогу  самостійно діагностувати себе на предмет визначення рівня професійно значущих особистісних рис, рівня їх сформованості на тому чи іншому етапі професійного становлення, визначити шляхи та засоби подальшого розвитку позитивних рис та викорінення негативних.

Робота педагога над особистісним потенціалом є необхідною умовою для забезпечення успіху в навчально-виховному процесі.

Переглядів: 64 | Додав: ShchNV