Середа, 23.01.2019, 21:09


ВАРЕНИКИ-ШОСТКА-ФЕСТ          АБІТУРІЄНТАМ          УЧНЯМ І БАТЬКАМ          ВИПУСКНИКАМ          НОВИНИ САЙТУ
Головна » 2018 » Грудень » 11 » SMART-освіта: ресурси та перспективи
14:38
SMART-освіта: ресурси та перспективи

Трансформація контенту сучасної освіти є підґрунтям для всебічного розвитку людського потенціалу, фундаментом для підготовки фахівців європейського рівня.

7 грудня 2018 року педагогічні працівники Шосткинського ВПУ Щасна Н.В., Остапчук С.М. та Роговець О.Г. взяли участь у ІІІ Міжнародній науково-методичній конференції «SMART-освіта: ресурси та перспективи», яка проходила на базі Київського національного торговельно-економічного університету. Програма конференції включала майстер-класи та пленарне засідання.

Майстер клас на тему «Мови: вивчати чи засвоювати?» провів Віталій Зубков, заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти, автор освітнього проекту України Lingva.Skills.  До всім добре відомого висловлювання «іноземній мові не можна навчити, її можна вивчити»,  яке підкреслює важливе значення внутрішньої мотивації людини щодо опанування іноземної мови,  додається ще одне ствердження «мову треба не вивчати, а засвоювати». Саме на цьому наголошує поліглот і психолінгвіст  та пропонує  альтернативний online-курс «засвоєння» англійської мови, який можуть пройти всі бажаючі безкоштовно, перейшовши за посиланням https://lingva.ua/.

Психолог, бізнес-тренер та фасилітатор (людина, яка забезпечує успішну групову комунікацію), директор агентства нестандартних комунікацій «S Promo» Надія Копаниця в своєму майстер-класі на тему «Школа фасилітації: основні підходи до групової роботи» показала принципи організації процесу колективного розв'язання проблем у групі, які дозволяють ефективно організовувати обговорення складної проблеми без втрат часу та за короткий термін, виконати усі заплановані дії із максимальним залученням учасників процесу.

Відкриваючи конференцію, заступник міністра освіти і науки України Роман Греба наголосив на важливості та значенні такого заходу в умовах цифрової трансформації освіти; розкрив перспективи співпраці МОНУ з провідними світовими компаніями з метою створення спільних інноваційних проектів на базі провідних університетів.

В ході пленарного засідання з доповіддю на тему "Діджитал-технології в освіті" виступила Марина Данильченко, керівник відділу розвитку персоналу Linkos, розробника програмних продуктів: M.E.Doc, COTA, FlyDoc, ISpro та ін.

Андрій Москальов, CEO Integrated Technology Laboratory LLC - Intela, USA/Canada, представляючи свої розробки, зазначив про доцільність та подальші перспективи глобалізації ринку електронного навчання, зокрема, про важливість відкритості, доступності та безкоштовного доступу освітнього контенту широкій аудиторії споживачів; реальності та перспективності застосування штучного інтелекту в усіх сферах освіти.

Про виклики та перспективи цифрової трансформації світу та України розповіла Катерина Ходгсон, CEO HUB 4.0, провідний науковий співробітник Національного інституту стратегічних досліджень при Президентові України. Була представлена аналітика щодо зміни структури переліку професій в найближчій та віддаленій перспективі.

Керівник освітніх програм Майкрософт Україна, Максим Волинець, розповів учасникам конференції про цифрову трансформацію робочого простору в сучасних умовах, новаціях компанії в реалізації освітніх проектів.

Цікавою була й доповідь професора кафедри програмної інженерії та кібербезпеки КНТЕУ Валерія Пашоріна «Стеганографічні методи захисту документів», яка розкривала інтерпретацію стародавньої практики в умовах сучасного світу з використанням цифрових засобів.

Наприкінці конференції заступник голови Асоціації інноваційної та цифрової освіти, керуючий директор Lingva.ua, координатор SkillsAcademy Марія Богуслав розповіла про те, як навички володіння англійською мовою впливають на конкурентоспроможність фахівця в різних сферах діяльності, і як раціонально їх розвивати через електронні засоби навчання.

Червоною лінією в усіх виступах проходить ідея глобалізації цифрових технологій та штучного інтелекту (AIArtificial Intelligence) не тільки в освіті, але й в буденному житті. Отже,  вміння людини швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити і реагувати на зміни, підлаштовуватися до нових умов життя є ключовими.

Переглядів: 108 | Додав: ShchNV