Вівторок, 25.04.2017, 00:08


АБІТУРІЄНТАМ          УЧНЯМ І БАТЬКАМ          ВИПУСКНИКАМ          НОВИНИ САЙТУ
Головна » 2016 » Червень » 28 » ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ «ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА»
15:06
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРАКТИКУМ «ОСОБИСТІСНЕ ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА»

На черговому семінарі-практикумі для майстрів і викладачів спецдисциплін, який провела практичний психолог закладу Приходько А.Б., учасники ознайомились із основними моделями поведінки, визначили їх негативні й позитивні прояви.

Особлива увага була приділена асертивній моделі поведінки,  "поведінки, яка нас захищає". Дані знання стануть у нагоді кураторам груп при роботі з учнями в питанні навчання їх способам ефективного спілкування, здатності протистояти, коли це необхідно, тиску, пресингу, маніпуляціям тощо.

Розширення діапазону оптимальних моделей поведінки, здатність спілкуватися конструктивно сприяє продуктивності спільної діяльності членів колективу, успішному вирішенню робочих питань, встановленню атмосфери довіри, гармонійних взаємовідносин.

В ході тренінгу увага педагогів була зосереджена на ключових поняттях  пасивна, агресивна, асертивна, відповідальна поведінка; основні прийоми / кроки асертивної поведінки; відпрацьовано навички конструк-тивного, ефективного спілкування.

В навчальному закладі створено умови для всебічного та творчого розвитку, особистісного зростання всіх учасників навчально-виховного процесу.  Важливе місце в системі посідає самоменеджмент педагога: особисті якості, самоосвіта, професійна майстерність, удосконалення фахових знань.
В цьому процесі дуже важливим є оволодіння необхідними психологічними знаннями, що забезпечує функціонування постійно діючого психолого-педагогічного семінару.

Практичний психолог
Приходько А.Б.

Переглядів: 40 | Додав: ShchNV