П`ятниця, 19.04.2024, 20:56
ЦЕНТР КАР'ЄРИ               АБІТУРІЄНТАМ               УЧНЯМ І БАТЬКАМ               ВИПУСКНИКАМ               НОВИНИ САЙТУ
Меню сайту
Статистика
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Головна » 2018 » Грудень » 10 » Як протистояти тиску? Як сказати «ні»?
15:00
Як протистояти тиску? Як сказати «ні»?

В рамках акції «16 днів проти насильства» в гуртожитку «Шосткинського ВПУ» відбулося тренінгове заняття «Як протистояти тиску / як сказати "ні"», який провела практичний психолог А.Б. Приходько. Метою заняття було сприяння формуванню вміння  підлітків приймати відповідальні рішення. Завдання полягало у визначенні та аналізі сутності понять «тиск» та «вплив», з’ ясуванні їх джерел; усвідомленні власних цінностей як однієї з найміцніших запорук протидії тиску. У кожної людини в житті є цінності, і якщо людина нехтує ними, то втрачає частинку унікального себе. В основі всіх дій та рішень повинні бути самоповага та гідність, в реальному житті все набагато складніше. Життя не може убезпечити людину від зустрічі зі складнохарактерними людьми, психічно проблемними, озлобленими тощо. В будь якому випадку підліткам потрібна обізнаність.

В ході інтерактивних вправ учні з’ ясовували такі джерела зовнішнього тиску як шантаж, примус, використання залежного становища людини, авторитетність тощо. Важливо заохочувати підлітків називати та аналізувати різноманітні джерела, які можуть чинити зовні тиск на людину.

Увага учасників зверталась насамперед на ризики прийняття пропозицій. Було зазначено, що кожен із нас несе відповідальність за свої рішення, прийняття яких неможливе без володіння актуальною інформацією, розуміння тих чи інших ризиків, встановлення власних моральних кордонів. Часткою цього процесу є вміння навчитися говорити «ні». Визнавши свої моральні кордони, треба навчитися чітко роз’яснювати їх оточуючим.

Отримана інформація та досвід сприятимуть підвищенню життєвих компетентностей учнів закладу, підвищенню їх адаптаційного потенціалу.

Переглядів: 488 | Додав: ShchNV